I grandi pulveri è servizii BAM puderia offre.

Chì BAM puderia offre?
L'equipaggiu avanzatu per i prudutti avanzati.
Ci sò 482 setti di l'equipaggiu (setti) in u situ di ricerca è di pruduzzione di BAM, trà quale u sistema di fabricazione di polveri di atomizazione di vacuum, sistema di fabricazione di polveri di atomizazione di gas caldu, sistema di preparazione di revestimentu di plasma à bassa pressione, sistema di spheroidization di polveri sò equipaghji internaziunali avanzati;L'attrezzatura per l'asciugatura à spruzzo, l'equipaggiu di sinterizzazione di sgrassatura in vacuum, l'equipaggiu di classificazione di flussu d'aria sò equipaghji domestici principali in Cina.

nutizie (2)

Ci hè 401 (unità / rami) surviglianza è equipaghji di misurazione, cumpresu calibre di pressione, controller di temperatura, termocoppia, metru di putenza, sieve di prova standard, caliper vernier, micrometru, scala elettronica, bilancia, termometru, etc.

nutizie (1)

Polvere di Four Star

Polvere di lega
Cù l'atomizazione di vacuum, l'atomizazione di gas, l'atomizazione di l'acqua à alta pressione è l'altru sviluppu di produttu in polvere di lega, linee di produzzione in batch, è ancu i mezi d'ispezione fisichi è chimichi precisi, pudemu furnisce di alta qualità, stabile basatu in nichel, basatu in cobalt. , a basa di ferru, a basa di ramu, a serie d'argentu di polvera di lega.
Ni60, Ni80Cr20, polveri laser basati in ferru, CuAl è altri anu occupatu una pusizioni mainstream in Cina.

Polvere di lega (1)
Polvere di lega (2)

Polveri di Ceramica
Polveri di ceramica cum'è l'ossidu di ittriu parzialmente stabilizatu zirconia, l'alumina in polvere d'ossidu di titaniu fattu cù l'usu di a deposizione chimica è a sinterizzazione, a sinterizzazione di agglomerati, ecc. ponu esse aduprate per u revestimentu di barriera termale di parti termali di turbine, resistenza à l'usura, resistenza à l'usura di scorrimentu, resistenza à l'ossigenu, è resistenza à l'alkali.

YSZ

Polvere di Carburi
A polvera di carburi di alta qualità cum'è WC-10Co4Cr, WC-12Co \WC-17Co, NiCr-CrC ecc.Pò esse usatu per a prutezzione di l'usura di a superficia di diversi fusti, piatti, rulli è altre parti.I vantaghji sò un altu tassu di depositu di spruzzatura di materiale, un revestimentu densu, adattabile à diverse pistole spray, un tempu di spruzzatura breve è un costu bassu.

Polvere di ceramica di metallu

Polvere composta
Dui o più cumpunenti sò cumposti inseme per mezu di revestimentu chimicu, incollazione di granulazione d'agglomerazione o granulazione di spray per furmà materiali in polvere cù pruprietà speciale.I prudutti principali sò a polvera composta di serie di grafite nichelata, polvera composta di allumina rivestita di nichel, polvera composta d'aluminiu rivestita di nichel, polvera composta di carburu di tungstenu di colata di nichel, polvera composta di nichel rivestita d'aluminiu, compositu di nichel-cromu-aluminum. nickel-chromium aluminium cobalt ittriu oxide composite powder, aluminium silicium boron nitrure composite powder, etc. Sò largamente usati in prima di spruzzatura termale, resistenza à l'usura, riduzzione di usura è applicazioni wearable, è ancu campi di spraying non termali cum'è stazioni base 5G conductive. adesivu.

Polvere BAM, pronta per offre i migliori polveri e servizi.

Polvere di ceramica di metallu

Tempu di Postu: Feb-08-2023